سیم خاردار در تهران

سیم خاردار در تهران

تولیدی آریا سرند علاوه بر تولید سیم خاردار در تبریز بنا به درخواست کاربران در نظر دارد شما را با سیم خاردار در تهران آشنا نمایید.

همواره در تولید انواع سیم خاردار و تور حصار کشی در این مجموعه از بهترین و مرغوب ترین مواد اولیه استفاده شده است.

این شرکت از بدو تاسیس تمام تلاش خود را به کار بسته است تا محصولات مطابق با استاندارد جهانی را در اختیار مشتریان در سراسر کشور قرار دهد.

سیم خاردار در تهران

سیم خاردار در تهران همواره از زمان های گذشته یکی از ارزان‌ترین روش های حصار کشی بوده است و می توان در مدت زمان کمتری محیط مورد نظر را حصار کشی نمود.

در تعریف سیم خاردار چنین بیان شده است که نوعی سیم مفتولی که در اندازه و ساختارهای متفاوت تولید و روانه بازار می شود که بر حسب نیاز و محیط مورد نظر می توانید محصول مورد نظر را خریداری نمایید.

به گفته کارشناسان هیچ سازه ای برای حصار کشی یک منطقه بزرگ مانند سیم خاردار مناسب نبوده  و تنوع در شکل ظاهری و کاربری بر محبوبیت آنها نیز افزوده است.

از این نوع محصول بیشتر در پروژه و مناطقی که نیاز به حفاظت دارند استفاده می شود و نصب این حصار بر روی خاک موجب فرسایش و یا آسیب به خاک نبوده و  می توان در باغ ها و زمین های کشاورزی نیز برای ایجاد امنیت و مانع از ورود عوامل بیرونی از نوع حصار کشی استفاده نمود.

از دیگر مزیت های استفاده از سیم خاردار در تهران در حصار کشی عدم ایجاد سایه است چرا که برخی از محصولات کشاورزی نیاز به نور مستقیم آفتاب دارند پس می توان بدون دغدغه از این حصار کشی استفاده نمود.

هم چنین در صورت نیاز می توان حصار مورد نظر را جمع‌آوری کرد و در پروژه دیگر مورد استفاده قرار داد.

ساختار سیم خاردار در تهران

ساختار این محصول ضد زنگ بوده و مقاومت بسیار زیادی در برابر تغییرات جوی آب و هوا  دارد و هم چنین   تابش مستقیم نور خورشید، دمای هوا و رطوبت نمی تواند به بافت و ساختار سیم مفتول آسیب برساند.

یکی از بهترین و مهمترین ویژگی های سیم خاردار حلقوی در تهران استفاده از فنر در ساخت این سیم خاردار است که باعث ایجاد کشش بالا می شود و همینطور استحکام و مقاومت خوبی هم در سیم خاردار حلقوی به وجود می آورد.

فنس های سیم خاردار بسیار متنوع هستند. در بخش های مختلفی از قبیل مسکونی، تجاری، صنعتی، کشاورزی، حمل و نقل، ورزش، اوقات فراغت، مناطق بازی، ساختمان، خانه و غیره بسیار مورد استفاده قرار می گیرد این سیستم تولید فنس برای مدت طولانی سطح بسیار خوبی از حریم خصوصی و ایمنی را فراهم می کند.

طبق تقاضا، حصار سیم خاردار در تهران می تواند برای محافظت از یک محل اقامت، یک ملک تجاری، برخی از زمین ها، بیمارستان ها و غیره طراحی شود، اما مالکان دارایی تجاری بیشتر از این نوع نرده ها استفاده می کنند تا خطر را به حداقل برساند.

سیم خاردار حلقوی سوزنی یا ساده

این نوع را از مفتول های گالوانیزه گرم همچنین فنر یا مفتول های خشک می سازند. قیمت سیم خاردار سوزنی و راندمان آن به گونه ای است که بیشتر در ساخت مراکز نظامی و پادگان ها کاربرد دارد. قطر حلقه ها در این محصول  برابر با ۶۰ تا ۱۰۰ سانتیمتر و قطر مفتول ها برابر با ۳ تا ۳.۲ میل که جنس گالوانیزه گرم دارد می باشد.  تیغه ها از یکدیگر فاصله ۵ تا ۶ سانتی داشته که در کلاف های قطر ۶۰ – ۹۰ و ۱۰۰ سانتی متری در بازار عرضه می شود.

با تشکر اریا سرند

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *